onsdag 16. mars 2011

Er Postmann Pat blitt narkoman?

4 kommentarer:

  1. Minner :-)) En av favorittene til ungene da de var små...det og Toget Thomas :-)
    Utrolig hva man husker når man ser tingene igjen :-)

    Ha en flott dag, her skinner solaaaa :-)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Denne er jo bare tull, men tenkte at å LE litt på morgenkvisten var bra!

    SvarSlett
  3. Morroklompen Ida:)) Deilig å starte dagen med et smil og en liten latter ja, men dessverre får jeg ikke denne lille videosnutten opp, får bare error opp. Men jeg ler med deg allikevel jeg hi hi:-))
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  4. Å le litt gjør jo bare så godt...nå er det så mye trist som skjer, så litt latter er bra. Jeg kan ikke se på mer fra Japan nå, for jeg har ikke flere tårer igjen, jeg griner og griner av å se på alle de personlige tragediene. Tenk å miste alt, hjem, familie, venner og i tillegg bli bestrålt av radioaktivitet. I tillegg så er all fokus nå på Japan, så Gadaffi kan bombe så mye han vil. Ja, vi trenger litt distanse og le som litt virkelighetsflukt.Vi har mye å glede oss over her opp i nord som for tiden bor på en gylden flekk.

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida