søndag 20. mars 2011

Påsken starter tidlig i år...

...ihvertfall her i huset!


Ville nemlig ikke vente lenger, så nå har jeg hatt en kjøpsorgie i nye stearinlys, jaget mannen opp på loftet etter  fjordårsgamle påskeegg og gravd fram annen pynt. Fant to påskeharer i blomsterbutikken da jeg kjøpte miniildtopp, som jeg datt pladask for... DE MÅTTE BARE MED!! Det samme gjaldt "pladasken" som bare dukket opp i boden helt plutselig. Et av barna laget den for X-antall år siden... den er jo SUPER SØT!


Forrige helg kjøpte jeg trollhassel, så nå var det bare å pynte! Mangler bare å legge på påskeduken, men noe må jeg jo ha å pynte litt ekstra med når påsken VIRKELIG kommer!! ;-)


nyt våren! Og påskestemningen! Det gjør ihvertfall jeg;-)

6 kommentarer:

  1. Hei på deg og god formiddag ;-) Er kanskje litt sent å si god morgen??
    Så nydelig Pladasken er da, hehe..Den må du aldri kaste!!
    Koselig at du liker bloggen min :-)
    Du har enn flott sånn header, eller hva det nå heter på fagspråket ;-) Skulle gjerne hatt ny jeg også, men har ikke peiling på hvordan det gjøres..
    Syns bloggen din er kjempefin, bare så dêt er sagt :-)
    Ha en flott søndag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. For en herlig, vårlig stemning hos deg.
    Pladasken er kjempefin.
    Har mønster og skulle sy en, men som med mye annet har det aldri blitt noe av.
    Ha en flott søndag. :O)

    SvarSlett
  3. Ja tidlig er det, men har du lyst har du lov...;)

    SvarSlett
  4. Herlig !
    Deilige farger , så hvorfor ikke ?
    Da jeg var ute og reiste nå , så var det påskepynt overalt.
    Nå er nok ikke jeg den som pynter mest til påske , men trollhasselen skal nok få seg noen egg...
    Ha en fin mandagskveld !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Hei sveis:-)
    Så koselig du har pyntet da, så langt har ikke jeg kommet. Fuglene vi hadde spiste opp hele trollhasselen min, så det har jeg heller ikke..
    Må vel snart tenke litt påske jeg også, ser så koselig ut hos deg! Ble ikke klokere av dagens scanning, den viste en kanskje to valper, men de er ikke sikre, så ny ultralyd om 20 dager. Viss ikke det har gitt "pote" denne gang, kommer neste løpetid til høsten, da blir det nok ny date;-))
    Kos dere i påskepyntet hjem og nyt kvelden!
    Klem til deg Ida:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida