onsdag 9. mars 2011

Drømmen om hvite strender...

Ble litt inspirert av Hverdagslivet og Anne Karin... Hun satt blomster i glass-lyslykter i dag.
Ordentlig FIIINT!

Har lenge tenkt på den nydelige hvite sanden på Boracay og fått lyst til å gjenskape den i mer hjemmlige miljø.. Er ikke lett å finne hvit sand til salgs i Horten. De hadde det ikke i blomsterbutikker eller interiørforretninger, men en der tipset meg;

-"Prøv dyrebutikken..!"
-"HÆ??? Nei, KATTESAND bruker jeg ikke!!!"
Det var heller ikke det hun mente, hun tenkte mer på Akvariesand... Hihi..

Fant tilslutt fuglesand som var hvit (dette er vanlig sand og er uten lukt), og brukte skjellene jeg fant på stranden i Thailand sammen med en liten korall jeg fant på stranden i Boracay... Dette sammen med stearinlys og mini-påskeliljer...
Vet ikke om dette ble så VAKKERT (Da må du inn på Hverdagslivets blogg), men det gir en god følelse å kikke på dette... Drømmen om hvite strender og varmere tider kommer snikende på... Det er ihvertfall deilig!

Ha en fin dag! :-)

4 kommentarer:

  1. Visst ble det vakkert.
    Deilige farger og litt fra naturen.
    Det er akkurat det vi trenger nå !
    KLem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Å lekkert det ble! Flink atte! Har ikke fantasi til å finne ut slikt jeg, og hadde jeg kunnet det, hadde det vel havnet mer av den sanda på benken enn i den dingsen jeg ville hatt det i, hehe..

    Ha en superduper dag og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Var kjempefint!

    Lurt med den sanden. Jeg har ett lysfat som er fylt med sand, skjell og slikt. Det er samlet på en tur vi hadde sommeren for to år siden. Tok det ut av glasskapet her om dagen og da måtte jeg ta på sanden. Minner om sommer :).

    Ha en fin ettermiddag :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg Ida!
    Dette ble jo skikkelig flott!! Skulle ønske jeg var så heldig å kunne pynte med egen plukkede skjell fra Thailand! Så kjekt å se at jeg kan inspirere, blir nesten litt forlegen her jeg sitter. Takk Ida, du er en super god venn!:))
    Ble ikke skitur på oss i dag. Snøen smeltet mens jeg var ute og handlet, og ute er det nå bare slaps og elendigheter..
    Håper du har hatt en herrrlig dag!
    Stor klem på deg:))
    Anne Karin

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida