søndag 27. mars 2011

Kloke ord...

Alle de dagene som kom og gikk....
....Ikke visste jeg...


...at DE....


... var selve LIVET!!!

Husk å leve livet der ute!!!! Jeg prøver selv å være et JA-menneske... Det innebærer å si JA til det meste.


Ikke utsett det du ønsker å gjøre til du skal pensjonere deg, det KAN desverre være for sent... Snakk om dine drømmer med andre, og prøv å legg planer som ikke er ALT for langt inn i fremtiden... Dette er for meg veldig viktig!!

 Nyt livet NÅ, det er faktisk nå du lever!!!!

Ha en flott uke!

4 kommentarer:

  1. Kloke ord , det er så sant !
    Og du har alltid så nyyydelige bilder :)
    At innleggene har samme tema , viser jo bare at vi er like kloke ;)he he..
    Før jul var vi to stk som blogget om rød jul og hadde nesten samme tittel på innlegget.
    Alltid kjekt å stikke innom bloggen din.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Heisann :-)
    Veldig fint det diktet der, og så sant som det er!
    Jeg er vel også et ja-menneske, men har lært meg å si nei når jeg føler at "dette vil jeg virkelig ikke"!

    Herlige bilder med nydelige farger :-)
    Ha en fin kveld videre og klem fra meg

    SvarSlett
  3. For noen fantastiske bilder! Ble helt matt :)

    Sant du sier om å leve livet mens det er der,, kan være greit å stikke fingeren i jorden fra tid til annen å se om man ser det som er viktig.

    Carpe diem :)

    SvarSlett
  4. God kveld søte gode snille Ida!
    For noen kloke og sannferdige ord du kommer med her! Jeg kan skrive under på at ikke en eneste dag går forbi meg uten at jeg tenker på det, og setter utrolig stor pris på å få åpne øynene opp til en ny dag hver morgen.
    Så kjekt å høre at du liker bildene mine, men nå syns jeg det er på tide å utforske kameraet litt mer. Bli jo litt kjedelig med disse interiør og matbildene i lengden. Det er værre å ta gode bilder av "levende vesener", så der har jeg en utfording. Er du fornøyd med ditt nye kamera?
    Nattaklem fra meg til deg Ida;-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida