mandag 28. mars 2011

Min lille hemmlighet...

Har jeg en liten hemmelighet? JA...
Vil jeg dele den?...mmm.. JA...
Vet jeg da et det ikke lengre er noe HEMMELIHET?... JA!

Men dette er egentlig litt KULT, og har noe med andre blogger å gjøre...
Så her er det:
Jeg har funnet den beste måten å gå ned litt i vekt på... ("Drittkjedelig tema" tenker du vel egentlig nå..)! Men det som er FIIINT er at jeg har ikke gjort annet enn å spise noe jeg syns er kjempe digg!!!

Det morsomme er at det jeg spiser er faktisk de supergode knekkebrødene jeg fikk oppskriften på her på nettet. Hos "Hverdagslivet" var det oppskrift på knekkebrødene til Trine Grong, og det eneste jeg har gjort er å bytte ut 2 dl. av de 4 dl. Havregrynene som er i oppskriften med ca 2 dl Kruskakli.


Nå baker jeg knekkebrød to ganger i uken, og har på under 2 måneder gått ned ca 2 kilo uten å egentlig ha gjort noe for det... Jeg tror fullt og fast at de knekkebrødene er årsaken:-) Jeg har nesten ikke rørt en brødskive på denne tiden, knekkebrødene dekker skikkelig det behovet, og er mettende og digge som bare det.

Så dette var månedens kjedeligste tema, dere! Slanking! Så nok om det... Ikke spesielt spennende eller viktig egentlig, syntes bare det var litt gøy å dele denne lille hemmeligheten, som nå ikke er noen hemmelighet lengre... Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Så bra , da !
    Jeg også vil,
    men jeg får det ikke til :(
    Men takk for tips.
    Jeg vil gjerne prøve , men jeg er
    så "avhengig" av sjokolade at det er skammelig ;)
    Kjekt å høre om resultater i alle fall :)
    KLem :)

    SvarSlett
  2. Heisann :-)
    Gratulerer med vektnedgang, moro når man finner det som funker for en selv!
    Jeg gikk på euro-dietten og gikk ned 20kg. Ble for tynn, og har nå gått opp igjen 5, noe som er helt greit!
    Ikke pent å være for tynn når man er såkalt godt voksen..

    Minsten fikk jobben :-)))))

    Ha en fin dag videre og klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du og du så flink du er Ida! Baker knekkebrød 2 ganger i uka!!! Du er jo blitt rene bakermesteren, også så flott det virker på "uønsket" kiloer;-)) Det er bra det Ida!!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Knekkebrød, namnam! Lur oppskrift:-) Klemklem:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida