søndag 6. mars 2011

Helgetur på slalom...

Da er nok en fin helg over!

Har vært på hyttetur med svigerinner og svogere til Svarstad med innlag slalomdag på lørdag. På forhånd hadde vi ruslet litt opp i bakken til en fast plass vi pleier å ha i solen. Der gravde vi oss sitteplasser og bålplass.. klar til å ta imot oss når vi ønsket en pause i bakkene... Så da pausen kom var det  øl og jæger, og pølser og kylling på grillen...
Deilig!
Solen skinte og dagen var perfekt!

Solen skinner i dag også, så etter femmila nå skal vi UT på terrassen eller gå en tur:-)
Kos deg i solen, det skal jeg!

3 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Da var håret klippet og staila, som vi sier, hehe..Deilig å bli kvitt det..og tror du ikke hun brukte sånn saks til å klippe støttehår!!! Sa det ikke var nødvendig, men neida, ville ikke høre, hehe..

    Øl er alltid godt! Jæger liker jeg ikke lengre...av en eller annen merkelig grunn ;-)
    Ha en flott dag videre og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ååå det hørtes helt max ut! Lengter faktisk etter å gå en god lang tur på ski, det er år og dag siden. Min mann er dessverre ikke født med ski på beina (er noen danske det forresten), så det blir lite tur opp i heia for å stå på ski på oss. Høres ut som en topp helg Ida:))
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei.
    Det høres ut til å ha vært en deilig dag.
    Her er det jo ikke snø , så de som vil
    gå på ski , må reise opp i heia.
    Vi koste oss hjemme med fastelavnsboller.
    Og vi kunne nyte sola på terrassen !
    Klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida