lørdag 30. oktober 2010

Latvisk LIN...

Fikk kjøpt meg ett par nye duker da jeg var i Riga (hovedstaden i Latvia) med jobben.


De har masse fine linduker der! De er ikke spesiellt rimelige, men de er veldig fine. Og Riga er en hyggelig by å besøke, så om noen tenker på en førjulstur til en storby, for å handle litt julegaver og ikke minst KOSE SEG, kan jeg trygt annbefale RIGA :-)

Har aldri vært i Baltikum før, men det blir IKKE siste gang!

Ellers er jeg blitt påmeldt til Henriettes Fly, så da håper jeg selvfølgelig på at jeg er en av de heldige som blir trukket ut!! Hehe!!  Hey!
Det er jo lov å HÅPE:-D

4 kommentarer:

  1. Den så jo kjempe fin ut. Av en eller annen grunn liker jeg best de "grove" materialer, så lin er dessidert en av mine favoritter.

    Riga har jeg aldri besøkt, men det står på ønskelisten. Min mann har vert der og har samme oppfatning som deg. Det er en hyggelig by med mange severdigheter.

    Det er kanskje dumt å spør, men hva går Henriettes Fly ut på? Du høres så begeistret ut at noe MÅ det være..;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Henriettes Fly er rett og slett en sydentur man kan bli trukket ut til av Morgenklubben på Radio Norge. Man blir påmeldt av en venninne og må gjette hvem som har meldt en på hvis man er så heldig å bli oppringt... Da blir det tur på både den påmeldte og venninnen som meldte på. Klem Ida

    SvarSlett
  3. Så gøy og bli trekt ut slik,og vinne en tur :)
    En kan jo jukse seg fram hvis venninnen hinter om påmeldingen da...kan en ikke det???
    Duken var kjempe flott ;)
    Ha en flott dag.
    Klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  4. Hei! Missforstå meg rett!!! Jeg er IKKE trukket ut enda!!!! Men håper selvfølgelig på det!!! :-)Klemmer tilbake til Fruen:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida