torsdag 28. oktober 2010

Knæsjpink...

Har byttet litt puter og farger i heimen... Syns det var på tide å få litt varme inn i stuen og ikke minst FORNYE SEG LITT!!! Digger den sterke rosa fargen på alpeliljen mannen min kom hjem med en dag, så den fargen var da lett å velge til puter og stearinlys :-)

Så her er resultatet:




Nå kan jeg jo også vise hvordan det ble med den nye terrassedøren sett fra innsiden! Er jo HELT annerledes her nå!!!


Kanskje på plass med ett lite "før" bilde også...

Det syns ikke helt, men den gamle terrassedøren er til venstre i bildet, ved siden av bokhyllen... Er uansett superfornøyd med de nye tilstandene!!!

1 kommentar:

  1. Så FINT det ble hos dere! Ja det må virkelig ha gjort forskjeller, og jeg forstår godt du er superfornøyd med de nye tilstander:)) Kjekt å kunne forandre litt på puter og dibbedutter. Når man bare har enkle basefarver ellers har man et hav av muligheter! Knall fint hos dere nå!

    Klem

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida