søndag 31. oktober 2010

Føtter, lakk og slikt...

Har hatt litt dilla på å lakke neglene på folk! Hehe! Hørtes litt rart den der!! Men jeg fikk litt blod på tann da jeg var i USA og fikk Nail-Art selv... Kjøpte meg litt forskjellig og gikk igang på loftet mitt... Det ble pleie og lakking av tå-negler og finger-negler på venninner og moren min.
Og selvfølgelig masse skravling og et par Pære-cider attåt:-) SKIKKELIG SOSIALT!! Kan anbefale dette som gave tips! Tar et par- tre timer, og er kjempehyggelig!

2 kommentarer:

  1. Så flotte de ble. Jeg liker pynt av negler :o)
    Høres jo koselig ut også :o)

    monica

    SvarSlett
  2. Høres veldig kjekt ut ja! En god ide til en sosial og kreativ stund sammen med venninner. Fint ble det også!:)

    Ha en super duper søndag!

    Klem

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida