søndag 3. april 2011

Tulipaner?

Nå titter våren fram i beddene. Jeg plantet noen løker i høst og endelig titter det små, søte spirer opp av jorden der jeg satt dem:-) Er faktisk veldig spent på hva som egentlig kommer, for jeg husker selvfølgelig ikke et kvidder av hva jeg plantet... TROR det var noen tulipaner...

















Til neste år skal jeg ihvertfall plante flere løker! Fo dette er jo veldig hyggelig:-)





Var ute å gikk på tur i dag og så så mange fine motiver... Skikkelig er gelig på meg selv for at jeg ikke hadde tatt med meg kameraet på turen...
Så da jeg kom hjem fikk jeg ihvertfall knipset et litt fint bilde i tåken som lå ute på fjorden...

4 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Takk for alltid koselige kommentarer :-) Setter stor pris på det skal du vite!
    Har ikke plantet en eneste ting, vi har krukker ved inngangsdøra, så vi (les Gubben) pleier å kjøpe ferdige blomster uti mai en gang, hehe. Han er veldig glad i stemorsblomster, jeg kan ikke fordra di, men siden det er han som gjør dêt også, pleier jeg å gi meg så han får noen ihvertfall, hehe..

    Ser på 71grader nord, moro med kjendisene syns jeg, ser en annen side ved de. Så er det Jakten på den 6.sansen, men må si de tidligere sesongene har vært mye bedre enn denne..Jaja, tar seg vel opp etterhvert som de flinkeste er igjen ;-)

    Ha en flott kveld videre du også, og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei skjønning!
    Ja er det ikke kjekt å få noen synlige bevis på at våren er her vel!? Ser at isen også er helt borte nå, godt tegn bare det jo:))
    Nå skal jeg ut på sykkeltur med 5. klassingene, så jeg får en sprek start på uken hi hi.
    Ha en strålendes dag Ida, vi snakkes:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Vet du, jeg vet virkelig veldig lite om slike objektiver. Men de sier jo at det flotte med canon er at man kan bruke de gamle objektivene fra de analoge speilrefleksene. Det kan man jo spare mange penger på!
    Og alder spiller liten rolle tror jeg. Det objektivet jeg har kjøpt nå er alldeles ikke noe nytt objektiv, men kostet meg hele 9000 kr. Nå håper jeg det viser seg å være vel verd pengene :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Åh, det er så deilig å se at det vokser! nydelige bilder :)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida