tirsdag 12. april 2011

Barcelonatur!

Yippi!! Nå har jeg akkurat bestilt tur til Barcelona! Gleder oss veldig  til fire dager der!

Av forståelige grunner blogger jeg av prinsipp ikke noen datoer for noen reise, men det blir mens det er vår:-)

Vi skal bo på Hotel del Mar Hotel Rialto (byttet akkurat), i det gamle distriktet der, med Rambla`en 2 minuter unna og det Gotiske Kvarteret utenfor døren:-)

Planen er at vi skal kose oss og slappe av, shoppe, bade i middelhavet, gå turer og nyte de små koselige restaurantene som er der. Rett og slett ha det topp! Jeg gleder meg skikkelig til å se middelalderarkitekturen som distriktet er kjent for!

Dette blir helt fantastisk!!!

3 kommentarer:

  1. Knall! Så moro! aldri vært der, men man vet jo aldri!
    Vi skal også til Køben, akkurat som Linda her..skal se vi møtes midt på Strøget?? ;-)

    Ha en knallfin dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åååå heldige dere!! Kan ikke vi få være med i kofferten, jeg vil, jeg vil!!
    Skjønner godt du ikke skriver når dere reiser, men koooos dere masse når dere gjør det!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Det ser flott ut ja :o)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida