torsdag 3. november 2011

Høsten er kommet...

Jeg har vært ute på noen turer i området her i høst. Det er et veldig flott område å gå tur i, og ta med venner og kose seg.
 En vei er ved vannet...



Går man litt lengre kommer man opp på Slettefjell, som har en svimlende høyde på 115 meter over havet:-) Men ingen kan si at ikke utsikten derfra er utrolig vakker, og bratt er det også, så det er greit å holde seg unna kanten. Det er satt opp en krakk der, litt godt inn fra stupet, heldigvis.

På bildet øverst i midten kan vi skimte huset vårt også...

Skog å gå i er det også masse av i området her. Jeg synes det er så mange fine motiver i naturen at jeg kan ikke få nok av dem...







Ha en flott høst!

5 kommentarer:

  1. Jeg kom tilfældigt forbi din blog.
    Gode billeder.
    Hvor er der dog smuk.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  2. Herlige høstbilder Ida!
    På Slettefjell er det vakkert! Det er 20 år siden jeg var der!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar Ida...du vet en fær no å spreng me det kamerae da vetu.. :)
    Koselig fin blogg du har her du å..
    aktiv dame ser det ut til..

    SvarSlett
  4. Hei skjønne dame!
    Jeg skulle så gjerne vært med deg på disse turene, det er en fantastisk natur rundt dere! Det er først i voksen alder jeg har lært å sette pris på naturen, og det gjør jeg til gangs!:))
    Her hvor vi bor er det nesten ikke noe "grønt-område".. kun et par små skoger man bruker min på å gå gjennom. Men vi er der hver dag og hundene elsker å snuse og leke med pinner og kongler. Vi har flott natur her på vestlandet også, men vi må sette oss i bil og kjøre 10-15 min, og det gidder man gjerne ikke hver dag, eller har tid til..
    Du spurte meg om hvor lang tid jeg bruker på maten jeg blogger. Det er ikke lenge det..hihi. Til hverdags liker jeg enkle og raske retter, så suppene f.eks. tar maks 15-20 min å lage fra begynnelse til slutt. Absolutt ikke avskrekkende lang tid, eller hva? I helgene eskprimenterer jeg nok noe lenger. Er det en rett jeg kjenner fra før, går det raskere. Men er det en ny rett, kan jeg lett bruke 1 - 1/2 time på å kokkelere. Det er lørdagskos for meg det:)) Kjekt å se du er begynt å komme innom her i blogglandia igjen, hurra!!
    Stor klem til deg fra meg.
    Anne Karin:))

    SvarSlett
  5. Mange flotte bilder a en vakker natur,og en flott høst...skulle gjerne ha tatt med gjengen min på en luftetur der ;);) i bånd hadde de nok godt det siste stykket til toppen...ja gjengen da mente jeg hundene he he he ....
    Klem fra meg til deg,søte du ;);)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida