søndag 30. januar 2011

Royal moonligth..

Har prøvd meg litt med penslen igjen... Vi trengte noe på veggen i stuen, og det var for fristende til ikke å prøve syns jeg. :-) Tidligere i høst ble dette bildet til:



Jeg har for morro skyld kalt det for ROYAL MOONLIGTH. Eller heller på norsk; KONGLE I MÅNESKINN.. Hihi! (kongligmåneskinn) Skikkelig dustehumor, men er det så nøye da!

Mitt neste prosjekt ble til i flere omganger opp på veggen og ned igjen... men nå tror jeg det er ferdig...

Det har ikke noe navn, og får det nok heller ikke...

Og slik ble de på veggen over sofaen:


Det er ikke så skummelt å henge dem opp har jeg bestemt meg for...Vi kan jo bare ta de ned når vi er lei av dem!

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilete. :)

    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  2. Hei ! Lekre bilder du lager !
    Og den nye headeren din var flott!
    Ha en fin ukestart!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)

    Waow så flink du er til å male, det visste jeg ikke..!:) Flotte farger! Du behøver ikke være redd for å henge opp disse bildene nei, knallfine!
    God nattaklem fra meg til deg
    Sov søtt:)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida