onsdag 2. februar 2011

Nervene på plass....

Nervene på plass har ihvertfall disse karene!

Tittet ut av vinduene for å nyte utsikten, og holdt på å sette kaffen i halsen...! Ute er det 2 plussgrader og sydvesten står innover... Jeg ble helt fasinert av å se på dem, og sto nesten med telefonen i hånden... Var ihvertfall klar til å ringe 110!!!

Måtte jo til slutt ta meg kraftig sammen og sa til meg selv "Ida, det er IKKE din oppgave å PASSE PÅ DE MENNENE (som etter min mening har et høyt dødsønske)!" Utolig nok gikk dette helt fint, og de ruslet innover isen tørre, hele og uten så mye som en våt lilletå engang... Tror faktisk ikke de engang hadde en liten, våt fisk med seg engang...

At de tørr!!!

3 kommentarer:

  1. Ja det kan du godt si, AT DE TØR!! Det kan da umulig være sikkert på isen med plussgrader i luften.. Godt det gikk godt, skrekk og gru, tenk å være vitne til to menn som går igjennom isen! Og godt du var årvåken akkurat da.
    Har funnet møbler i dag, helt utrolig. Det gikk så fort at jeg begynner å lure på om jeg blir nødt til å angre ha ha. Er vant til å bruke laaang tid, men i dag falt jeg pladask med en gang, og til en rimeligere penge enn antatt, ikke værst;-) Så nå må maleren bare skyndte seg, møblene kommer neste onsdag! Godt med litt press hi hi.
    Ha en herlig kveld Ida:))
    God klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Nifst å stå å se på dumheter! jeg blir nesten sint når jeg ser sånt!
    Ha en fin ukestart! Klem!

    SvarSlett
  3. Huff de var nok ikke de skarpeste knivene i skuffen ;) Som mannen pleier og si når han hører eller ser dumheter ;);)
    Da du skrev at du nesten satt kaffen i halsen, måtte jeg jo le litt så deg for meg ;);)
    De var heldige som fikk deg som englevakt da ;)
    Sikkert derfor det gikk så godt ;)
    Ha en fin uke,søte du ;)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida