mandag 15. november 2010

Ida in France...

Har akkurat kommet hjem fra en uke hos moren min i Frankrikes deilige sol... Det var sommervær og 16-20 grader der! DIGG! Men der var jeg nok nødt til å svikte bloggen litt for makan til elendig nettilgang! Atpåtil hadde jeg ikke med noen egen datamaskin og da ba jeg jo nesten om det.... IKKE NO` BLOGGING DER! Men turen var fin og jeg shoppet og koste meg med god vin og hyggelig selskap:-) Skal legge inn noen bilder i morgen tenkte jeg:-)
Nå skal jeg bare kose meg med ting jeg ikke har gjort siste uken... se litt på TV og snakke litt med mannen min:-D

Ha en FIN KVELD! Det skal jeg:-)

2 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut med litt varme nå!

    Kos deg med mannen nå, men stikk gjerne innom hos meg på min Give away!

    SvarSlett
  2. Hørtes herlig ut med litt sommervarme! Så koselig å kunne besøke sin mor i Frankrike, heldige deg!!
    Her "hjemme" er det kaldt for tiden, skikkelig vinter lukt og kalde tær. Gjett om det fyres i peisen..
    Ha en nydelig uke og kos deg vel hjemme. Borte bra men hjemme best!
    Kjekt å ha deg tilbake:)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida