søndag 28. november 2010

HJELP! DET ER VISST ADVENT!!

Her er alt som vanlig... Ikke et lilla lys i sikte! Jeg har rett og slett GLEMT hele ADVENT!!!

Har ingen små barn i heimen til å minne meg på denne begivenheten, men det er jo egentlig ingen unskyldning... I fjord var jeg jo så flink å kjøpe inn lilla lys an mas allerede 13 november... http://liselys.blogspot.com/2009/11/adventslys.html


I år... Nope!  Så i kveld satser vi på HVITE adventslys.
Ha en hyggelig første søndag i advent! Bare litt over fire uker igjen til julaften:-)

1 kommentar:

  1. he he ;) Ja du høres litt ut som meg...Oppmerksom på alle årstidene og tradisjoner...likevel kommer de like brått hvert år ;)

    Kos dere masse,søndager er bare så deilig. Den eneste dagen det er lov og si...jeg skal ingentig i dag ;)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida