mandag 10. mai 2010

På seterfjellet en tidlig vår...

Har akkurat vært på verdens flotteste, koseligste hytte hos min beste venninne :-) Vi har tatt vår årlige tidlig-mai-tur så vi er sikre på å ha fjellet for oss selv. Ingen andre i noen andre hytter i nærheten! Det ser vi på parkeringsplassen og manglen av spor i snøen... I år trodde vi at vi måtte vasse i en kilometer i lårdyp snø, men heldigvis... vi gikk oppå! Som de flotte, dun-lette pikene vi er:-)

(Men at det var lårdyp snø kan jeg skrive under på!!! )

Vi har egentlig en liten tradisjon på å ta årets første bad i en kulp i bekken der oppe, men nå var det rett og slett for mye snø.... Vi kom ikke ned til kulpen! Tradisjoner er jo som kjent laget for å brytes, så pytt pytt.. Vi fikk solt oss og vært på røvertokt... med en firkløver som bytte! (Fnis! Den blir erstattet da, hihi!) Uansett så har vi det alltid så utrolig GØY!

Så KO KO! TAKK FOR TUREN!!!

Her er kulpen der vi badet i fjor uten så mye snø:


















Og her er hytta jeg elsker å være med på:

5 kommentarer:

  1. For en nydelig hytte :)
    Drømme plass dette :):)
    En sånn hytte er min drøm...å som jeg kjenner higet etter aku slik type hytte..Ikke rart dere koser dere,der ... :):)

    Så heldige dere er :)

    He he synes jeg ser disse fjær- lette-damene som trasker i vei hi hi.. :)
    Godt dere ikke hadde meg med på tur da,for sønnen i huset kaller meg for flodhesten he he hehe og den er ikke fjærlett :):)
    Masse gode klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  2. Ååååh for et deilig sted!! Som tatt ut av gamle eventyr som i Reve enka..:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du vil være med dit! Et nydelig sted;)) Ha en fin maikveld!! Klem!

    SvarSlett
  4. Hei igjen!
    Kan gratulere deg med at du har vunnet 2.premie i min Giveaway! Gratulerer! Send meg din adresse på mail: torkils@online.no s slik at jeg kan få sendt deg premien en gang til neste uke!! Klem!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida