tirsdag 25. mai 2010

På hyttetur igjen...


Har vært på hyttetur i pinsehelgen... til min brors hytte på Valer. Han har satt opp en helt ny hytte der som har blitt kjempefin! Jeg er litt svak for de gamle hyttene selv, men det er ikke han... han rev den gamle (koselige syns jeg) 50-tallshytta som sto der før, ordnet med vann og strøm og banket opp ny-hytta.

 Så nå er det en flott moderne hytte der med innlagt strøm og vann! Og jeg må bare innrømme det... den er jo fin DENNE OGSÅ! Den er jo i en helt annen stil, men deilig å være  særlig i det mega - fantastiske sommerværet som var i Pinsen!
DIGG DIGG DIGG!!!

Sist vi var der trodde vi det var innvielsesfest vi skulle på... Snakk om å ta feil! Broren min er en luring, og før vi visste ordet av det landet et HELIKOPTER i hagen!
 Jepp, på plenen i bildet;-) Vi ble kjørt til hemlig adresse, det vil si; VI fikk ikke vite hvor vi skulle før vi var der... Landet (heldigvis trygt) utenfor Holmenkollen Park Hotell der det vanket en helaften middag for to på oss:-D

Vi koste oss skikkelig!!!

Og HVORFOR I ALL VERDEN FIKK VI DETTE???
Jo, det var en kombinert 40 års- 50års bursdagsgave pluss vår 10 års bryllupsdag...

ERGO 100 års gave!!

Skulle ønske vi ble hundre litt oftere...

1 kommentar:

  1. For en herlig overraskelse,og spennende 100 års feiring :)
    Min manns bror, er eier og flyger av helikopteret her nede på sørlandet,så hele familien her er minst en gang oppe i luften løpet av sommeren og får tatt bilder :)
    Det er en deilig følese..synes barna :)
    På varme sommers dager blir dørene hektet av..og det synes barna er ekstra stas hi hi...

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida