torsdag 29. april 2010

EN HYLLEST TIL KVINNER OVER 35 ÅR

Fordelen med voksne kvinner;)

En voksen kvinne er billigere i drift. En yngre kvinne koster minst 12 øl, mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp urtete og et kakestykke.

En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du 'utnytter henne'. Hun utnytter deg!

Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har nemlig egne venner og interesser.


En voksen kvinne kommer når hun vil. Du trenger ikke å bekymre deg for hvordan du skal tilfredsstille henne for hun klarer det garantert selv med eller uten din hjelp.

Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede.

Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet!

Ja, jeg hyller kvinner over 35 for svært mange årsaker. Dessverre er dette ikke tilsvarende for menn. For hver vakker, smart, sexy kvinne over 35, finner vi en skallet, småfet fyr som driter seg ut med en eller annen 22-årig servitrise.
 Og til alle de menn som sier: 'Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis'... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse....

Ha en fin dag! Klem fra Ida:-))


3 kommentarer:

  1. he he :) utrolig bra :) Godt jeg er aku 35 år pluss noen mnd :):)

    Helt klart vi over 35 er kremen av kremen :):)

    Vi har fem års bryllups dag :)
    Har fått bestilt kaka :) Til riktig dato og årstall tittet inne i ringen for og være på den sikre side HI HI HI
    Klems

    SvarSlett
  2. Hoho! Jeg ler godt av dette !
    Jeg kan skrive under på alt sammen for i juni fyller jeg 70 år så da kan jeg vel kalle meg voksen?? Klem til en humørspreder!!

    SvarSlett
  3. he he... dette var jo gullfint. Soler meg i glansen av mine 43 år:-) Takk søte Ida!
    Klem fra meg også:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida