søndag 6. juni 2010

Tornado i sikte...

Tok et litt sent årets første bad i dag...
14 grader i vannet og solen stekte. Var rask for å si det sånn! Men da er det ihvertfall gjort!

Glemte helt å ta noen bilder, men fikk noen fra Australia i går som jeg syns var helt rå...
Tornado i Lennox Head, like ved Byron Bay syd for Brisbane... Naturkreftene er respektable må jeg si! Godt jeg ikke møtte på en sånn på Varnestangen i dag!
Er ikke akkurat den hvite tornadoen Jif vi snakker om her nei! 

Huttetu!

2 kommentarer:

  1. Hjelp så skummelt....
    Så tøff du var som har badet :)
    Klems

    SvarSlett
  2. Uff...skumle og uoversiktelige krefter i naturen ja. Godt vi blir skjermet for det her i Norge!

    Sporty av deg å bade!!!! Jeg hadde ALDRI gjort det..er en orntlig "frysepind" av meg ha ha.

    Her i Sandnes er det deilig vær i dag. Brukt dagen utenfor og småputlet litt i hagen. Vi må ikke gjøre rent HVER dag selv om vi er husmor vel..?

    Ha en kos ettermiddag og kveld:-)

    Klem

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida