onsdag 2. juni 2010

Terrassen eser ut...


Terrassen vår tar form.. Sakte men sikkert blir dette bedre og bedre.. 18 mai startet snekkerne opp med å bygge skjelettet til terrassen... Da hadde vi først fjernet busker og det gamle terrassegjerdet...

Deretter satt de opp skjelettet til veggen mot naboene... Så startet prosessen med å lage hull i veggen. Vi har stuen vår på innsiden av de to vinduene, og vi begge ønsket å få større vinduer.. jeg ville også ha et sted å gå ut UNDER TAK på den siden av huset... Tenk alle tordenværene jeg har måttet så inne å myse gjennom ruten for å se! Nei, derfor valgte vi skyvedører og glassruter på mer eller mindre HELE VEGGEN! Huff!!

Da de tok ut veggen og et åpent hull gapte mot oss var jeg helt fortvilet! HVA HAR VI GJORT!!! Ødelagt huset vårt??!!!! Vi kranglet litt må jeg innrømme... Om et hjørne jeg ville ha... og et vindu han ville ha...
Heldigvis ble det bedre da hullet ble erstattet med en skyvedør! Kjeklingen tok slutt og vi syns det bare blir FINERE OG FINERE!
Nå er vi HELT ENIGE om at dette var SUPERLURT å gjøre!
De er enda ikke ferdige, men jobber på! Gleder meg til det er ferdig! Skal vise bilder da:-)


4 kommentarer:

  1. Dette blir supert!! Dere kommer til å bli såå glad for overbygget. Det er så koselig å kunne sitte ute en regnfull sommersdag, og høre regnet dryppe på taket og puste inn den rene luften regnet bringer med seg.

    Og tenk, man kan grille uansett vær:-))

    Ha en fortryllende onsdag:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette kommer til og bli utrolig flott,overbygget kommer til og bli så elsket at dere sikkert kommer til og flytte inn der en stund..og selve huset blir nok stående forlatt :):)

    Å som dere kan kose dere nå...

    Klems..PS....gleder meg til flere bilder :)

    SvarSlett
  3. Oj så snyggt det ser ut,fast det inte är färdigt!
    Ha en skön kväll!
    Kram!

    SvarSlett
  4. Dette blir kjempeflott! Her blir det mange fine kvelder får vi tro!! Klem!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida