torsdag 4. mars 2010

Fordi jeg fortjener det?????

Jeg har verdens søteste, snilleste, gode nabo!!! I går fikk jeg en gave som var VELDIG MEG!!! Digger rødvin som alle vet, og i tillegg var innpakningen her MEGET tilpasset min smak... Som IKKE ALLE vet er jeg nemlig HEKTA på Läkerol Cactus!!!! Og gjett hva vinposen var dekket med???!!!! Jo nettopp LÄKEROL CACTUS!!! Ble jeg glad? JA!! Ble jeg rørt? JA!! Og hvorfor i all verden fikk jeg gave??? Et nydelig kort forklarte meg at det var fordi JEG ER JEG!!!

Himmel og hav!!! JEG syns ikke jeg fortjener noen gave fordi jeg er jeg! Men det syns altså min gode nabo:-)

TUSEN, TUSEN TAKK, ILDTOPP!!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig ! Det hadde du sikkert fortjent fordi du er du!! Klem fra bestemor;))

    SvarSlett
  2. Ja da skjønner jeg godt at du ble rørt. Hun er enestående og et godt menneske ;O)
    Hilsen Ingwild

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida