torsdag 3. desember 2009

Kreativ gløgg-aften


Var på loftet i går og hadde igjen en kreativ, hyggelig kveld med naboen og svigerinnen hennes.. Denne gangen gjorde vi ferdig endel julepresanger og andre ting... Hadde på julekasetter (har en gammel radio-kasettspiller stående der) og lagde rødvinsgløgg. Var kjempe hyggelig! Takk for en fin kveld jenter!!! Ble også ferdig med en ny veggpryd til et av gjesterommene. Har litt planer der inne, må bare klargjøre endel før jeg blir ferdig til å henge opp ting. Men det kommer nok etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Hei du skjønne og kreative livsnyter!!!

    Kost meg skikkelig med både flotte bilder og alt du har skrevet, både inspirerende og engasjerende!
    Og jeg skal også bli blogger nå, for som sagt jeg blir inspirert av deg,og bloggen din.
    Forsøkte jo og legge inn kommentar tidligere,men den ble jo ikke registrert.
    Så her legger jeg inn et av mine yndlingsdikt,av en av mine store forbilder, filosofen og forfatteren,Paulo Coelho..

    "Vi er alle en del av den guddommelige gnisten.
    Vi har alle en mening i skaperverket, og den kalles Kjærlighet. Men den skal ikke konsentrere seg om bare ett menneske- den er spredt utover verden og venter bare på å bli oppdaget.
    Nå må du våkne og ta imot kjærligheten.
    Det som skjedde,vender ikke tilbake.
    Det som kommer,må gjenkjennes."
    Kos fra nabo ildtoppen til livsglade deg!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk,
    du flotte skatt!

    Vakkert dikt
    med innsikt
    i en menneskeskjel,
    for å bli hel...

    Blogg i vei du og
    meg som følger skal du få:-)

    Klem Ida

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida