tirsdag 24. november 2009

Holmenkollen tar form...

Endelig!! Jeg var der da det ble tatt ned... og nå er det endelig oppe... Nå, i dag er det nye tårnet satt på plass!



Holmenkollen har alltid hatt en spesiell plass i mitt hjerte.. Uansett hvor jeg har vært har jeg alltid fått følelsen av å komme "hjem" når jeg har sett Holmenkollen fra veien. Det blir veldig spennende å se det ferdige resultatet når den nye Holmenkollbakken står helt ferdig! Gleder meg... Blir sikkert flott, men spørs om den gir den samme hjemlige følelsen lengre...

3 kommentarer:

  1. Hæ? Trodde den skulle få nytt design jeg... Ser jo ut som den alltid har gjort!

    SvarSlett
  2. Dust! Hehe! Bildene er jo fra det gamle tårnet! Hmm.. Skønner det ser ut som jeg har tatt bilde før og nå, men ALLE vet jo at det ikke skal se likt ut!

    SvarSlett
  3. Sånn... Nå er det vel ikke til å misforstå???

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida