tirsdag 16. november 2010

Nytt kamera igjen...

Canigoo
Da er jeg igang igjen... med enda ett nytt kamera!!!! Det jeg kjøpte i August var jeg bare delvis fornøyd med, og jeg innså at det jeg egentlig trengte var et speilreflekskamera. Mannen min så ett på tilbud i avisen, og vips hadde jeg kjøpt det! Uten å sjekke noe særlig om det i det hele tatt...  Heldigvis var jeg heldigere denne gangen da! Det er et enkelt, men godt kamera jeg har fått meg, og jeg må nok bare være fornøyd nå! Og det er jeg:-)


Da jeg reiste til Frankrike pakket jeg med meg mitt nye CANON EOS 1000D. Tenkte jeg skulle sette meg litt inn i det på turen... Ble noen testbilder... Av fjellet Canigo i det fjerne... Blomster i hagen..

 Av korktrær i de skogkledde åsene som danner starten på Pyrineene.... Og av de rare skyene som ble dannet i vinden...

Det er jo ikke farlig å ha to kameraer, når de dekker forskjellige behov mener nå jeg...

2 kommentarer:

  1. Grattis med kamera:) Greit med 2 kamera:) Flotte bilder!! Kamera er med meg på det meste...kanskje ikke nå i mørketiden men ellers, ja:)

    Tror senga blir hvit...den ble "feil" nå når rommet ble malt. Men har flere prosjekter, så vi får se når det blir:))
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Hadde jeg hatt råd skulle jeg ha hatt mange kamera ;)
    Jeg er "a canon girl" selv, så jeg tipper du blir fornøyd.
    Bildene ser i allefall lekre ut :)

    Klem

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida