mandag 1. november 2010

Kort og godt...

I kveld skal jeg av gårde på JULEKORTKURS! Er som før nevnt en rastløs sjel og gleder meg nå HEMNINGSLØST til å lære noe nytt!

Må også si jeg ble glad på søndag... Endel av de barna som kom innom hadde med seg hjemmelagde kort eller tegninger som de ga oss. Også pepperkaker vanket det på oss. Det er jo SÅ mye mer hyggelig da, med denne litt NYE skikken som Halloween tross alt er for oss... når de gir noe tilbake! Savnet bare en liten SANG fra barna! Er jo vanlig ved Julebukk at de synger, og det syns jeg er så SØTT!! Kanskje noen innfører dette hos barna når de går Halloween også?? (HÅPE HÅPE)

Er nå også i gang med å sy meg et KNAPPEARMBÅND.... av gamle knapper og svart bred buksestrikk. Skal ta bilde når det er ferdig:-) Ha en fantastisk kveld og uke!!! Det skal jeg:-)

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg med deg Ida, det er sååå gøy med kortlaging. Kos deg "glugg ihjel";-)))

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Håper du har kost deg på kurs :) Alltid kjekt å lære noe nytt!

    Tusen takk for koselig award!!!! Og for koselige ord i bloggen min:)

    Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra Livy

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida