fredag 19. november 2010

Kaldt eller ikke....?

Nå kan kulda bare komme! Etter nå to år i dette huset bestemte vi oss for å investere i en skikkelig varmepumpe. Er litt lei av å kun ha vedfyring og en gulvovn på stuen. Jeg har været skikkelig skeptisk til å få en veggmodell som henger som en hvit kladd høyt oppe på veggen. Syns det er skikkelig schtøgt!! Hvertfall her passer det skikkelig dårlig inn...
Så heller for meg en modell som var nede ved gulvet, godt gjemt bak spisestubordet.

Slik ble det ikke... Vi har nå fått oss den perfekte veggmodellen i matt stål! Jeg måtte bare gi meg da jeg så den på nettet. Det er en helt ny modell som heter LG Maestro. Og jeg må bare si meg glad for at vi fant den:-)

Jaja, da ble det en vegghengt modell OVER spisestubordet istedet... Men den ser jo egentlig ikke så værst ut når den er i matt stål syns nå jeg!

Ha en VARM og god helg!! Det skal vi ;-)

3 kommentarer:

  1. Sikkert ingen dum idè å få innstallert en varmepumpe. Det sies jo at den varmer utrolig godt opp og at det viser igjen på stømregning. Og slik det ser ut pr i dag, vil ikke denne vinteren bli mildere enn den vi hadde sist.

    Så kos dere med varmen og nyt helgen vi har i vente!

    Og du...tusen takk for de alltid så koselige meldinger inne hos meg, I Love It:-))

    God klem

    SvarSlett
  2. Eg og har lyst på varmepumpe,og endå meir lyst no når eg ser at eg ikkje er nødt til å ha den kvite typen ja.

    Ønskjer deg ei varm og fin helg. :)

    SvarSlett
  3. Vi har hatt varmepumpe i noen år nå...da vi fikk den brukte jeg den mye...;) Og det er jo deilig og bare trykke på en knapp så kommer varmen. Nå fungerer den bare som oppvarmer før peisvarmen ;) Den slår seg på kl 07.00 og varmer opp huset før små føtter trør ut av sengene...så den er jo kjekk. Slik jeg tenkte den skulle være i funksjon er den ikke,den brukes bare i overganger hos oss...den gamle peiskosen kan ingen eletriske gjennstander erstatte ;)

    Ha en trivelig helg ;)
    Ps enig med deg den ble ikke så stygg og klumpete.

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida