tirsdag 30. november 2010

Desembersko og ikke noen støvler...

Ja i morgen er det endelig DESEMBER... Selv om gradestokken har vist Januar i flere dager nå og snøen ligger hvit og fin og bare venter på at "noen" skal ta sin første skitur denne vinteren. Men til nå har det jo bare vært den siste HØSTmåneden!!!
Uansett, rusleturen til jobben har de siste dagene også innerholdt boblebukse...

Men nå er det jo JULEN som nærmer seg! Og selv om vinterstøvlene IKKE er på plass er ihvertfall JULESKOENE det! Da jeg var i Frankrike og besøkte moren min tok vi en shoppingtur til Spania. Der fant vi SKOENE...


Falt som en pannekake for dem og bare MÅTTE ha dem.. Har aldri hatt noen tilsvarende heler i hele mitt liv, og er høyderedd etter å ha klatret opp i dem, men de er VERDT DET!!!!  De heter "again & again" og det henviser sikkert de gangene man må sparke dem av seg under bordet...



Så da er juleantrekket nesten på plass! Mangler bare noe mellom sko og kjede!!! He he! Finner nok noe i skapet mitt:-)

3 kommentarer:

  1. WOAW!! Hvor mye vil du ha for de skoene?!! De var rålekre og helt i min gate! Nå ble jeg helt missundelig og syns mine røde sko ble dødstriste i forhold til....;-(
    Gratulerer med "gullfunnet"
    Klem til deg fra meg:-)

    SvarSlett
  2. Hihi! Takk! Hyggelig at flere enn meg likte dem:-)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Skoene var bare utrolig flotte. For noen detaljer. Og smykket var jo også bare lekkert.
    Med dette tilbehøret skriker den lille sorte på å få bli med på festen. Pluss kanllrød neglelakk og leppestift :)
    Herlig hormonguide under her :)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida