mandag 8. februar 2010

Tinen min...


Har en gammel tine jeg er mektig stolt av! Den er omtrent 150 år gammel og det var, etter hva jeg mener å ha hørt, min tipp-tippoldemor Martine Berg som satt på loftet og skar ut de fine utskjæringene på denne vakre tinen. Ser henne for meg med pipen sin i munnen. Om det bilde jeg har i hodet mitt er riktig eller ikke så syns jeg uansett det er et herlig bilde å ha på netthinnen min:-) Tenker på henne som en viljesterk, flott dame, som vet sin verdi og ikke bryr seg om hva andre syns og mener om hva hun bruker tiden sin på. Hun var min mormors mormors mor... GIRLPOWER!!! Hehe;-)




















Jeg er selvfølgelig redd for at tinen skal få fler skader enn den allerede har...Den er allerede dårlig reparert minst EN gang...så jeg har plassert den trygt oppe på glasskapet i stuen vår...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida