søndag 24. januar 2010

Hjemme fra flukt til Tenerife..

Har akkurat kommet hjem fra en digg tur til Sydens varme og sol... På Tenerife var jeg sist for 25 år siden, og det var like deilig der som jeg husket det. Denne uken var vi rett og slett flyktninger... Vi flyktet fra snø og kulde, dritt lei over å aldri bli skikkelig gjennomvarm i hele kroppen... Det var akkurat det vi trengte!
Mannen min og jeg leide en rød StreetKA en dag, og cruiset rundt øya etter mine eminente kartanvisninger... og kom oss faktisk dit vi skulle!! Men med litt iblandet flaks må jeg nok innrømme...





Vi fikk sett den vakre Masca-dalen og kjørte videre til Porto de la Cruse, før vi satt bilnesen oppover og oppover og oppover...


Helt opp til Teide og 2230 meter på det høyeste. Og deretter ned på vår egen side (Playa de los Americas). Pico del Teide er visst 3700 meter høy.. (Du ser fjellet i bakgrunnet av bildet) Anstendig det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida