fredag 17. desember 2010

Ut på Harrytur!!

I dag var jeg av gårde på kombinert nissemortur til Halden, og en skikkelig harrytur til Strømstad. På E6 var det så grisete at jeg brukte opp alt av spylerveske hos meg selv, men bilen foran meg bidro også til å spyle ned vinduet mitt, så da fikk jeg jo litt ekstra der ;-) Hehe!!

I Halden ble bilen tømt for gaver og broren min ble kommandert med meg over grensen.... Vil jo kunne ha med MEST MULIG godsaker hjem, og da er kvoten dobbelt så stor med en bror med..

Så nå er øl og aquavit i hus, og i tillegg noe kjøtt og en BRÅTE med doruller.... Kjekt å ha spør du meg!!


2 kommentarer:

  1. Du er vel bare en herlig dame Ida! Og jeg setter også UTOLIG STOR pris på DEG:-)) Godt å se du har fått det "viktigste" i hus, det er tross alt livsnødvendige hverdagslige trivialiteter det her er snakk om..tjihi

    Sender en stor god klem sent på en fredags kveld, og ønsker deg en super helg:-)
    Anne Karin

    p.s. Så nydelig å høre at Hanne sang i din fars begravelse!:-)

    SvarSlett
  2. Hihi - doruller??? *ler* Alltids greit å ha ja!!!

    Fint med tilbakemelding om havsaltet - noe kan bli for grovkornet ja! Det skal jo ikke være vondt heller... Selv har jeg funnet et salt som er helt passe - i en diiiger pose. Matolje egner seg ikke! Haha - lurt om du bruker en olje uten duft, ja... Men koselig at du prøvde tipset da! Selv bruker jeg håndskrubben ganske mye. Vet at det finnes lignende håndskrubber på markedet som er skikkelig DYRE som inneholder nesten nøyaktig det samme... (Jeg er negledesigner, så dette VET jeg!)

    Ønsker deg en glad-dag, og husk ikke stress for mye!!!

    Lena :o)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida