søndag 12. desember 2010

Til og Fra-lapper i produksjon!

Nå er noen til og fra-lapper klare.. Jeg er i gang med å lage noen lapper selv i år, og min gode nabo og jeg har piffet hverandre opp med stadig bedre ideer om knapper, slips og forklær. Uansett, disse lappene syns jeg selv ble kjempesøte! Vi stempler:
Til:
Fra:
På baksiden av lappen, og lager et hull til en snor et passende sted...



Ble nok ikke helt ferdig med pepperkakelaging i forrige uke! For lappene ble jo også små pepperkaker... :-)

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar. Flotte til og fra lapper dere har laget! Jeg tar sikte på kakemenn en av dagen :)
    God adventstid

    Christine

    SvarSlett
  2. For en glimrende idè! Etter at jeg gikk på kortkurs (for noen år siden), laget jeg også alle pakkelappene, men de senere år har jeg kjøpt. Vi har en butikk som heter Kreaktiv her på Kvadrat i Sandnes, de selger alt fra symaskiner, strikketøy og kakeformer, og har alltid så mye fint og litt uten om det vanlige. Så i år ble det hjertene i falt for. Men disse kakemennene ble jo knalltøffe. Skal huskes til neste år!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Så søte og stilige (og antagelig velduftende!) pakkelapper! Det var en skikkelig god idé! :-) Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg, den ble jeg glad for! Ha en fin uke!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida