onsdag 29. desember 2010

Atsjoooo.... Snufs.... Atsjoooo.... Snufs.... Atsjooo.... sn..

Himmel og hav som jeg nyser... Startet på julaften med en runde med rennende nese og masse nys, som ikke går over! Har liksom satt seg i nesen! Men det mest mistenkelige er at da andre juledag kom, og min sønn foreslo for meg å teste antihistaminer, og nysene og renne-nesen forsvant... ja da lurer jeg... Har jeg blitt allergisk tro???

Og i såfall mot hva?

Misstanken retter seg desverre mot juletreet??!!

Så synd i så fall!!! 

Jaja, da får jeg heretter nyse meg igjennom julen, og knaske allergipiller. For et plasttre kommer ikke over denne dørstokken!!!

Men det blir godt på alle måter å få juletreet ut den første nyttårsdag:-) Mest fordi da kan det nye året komme uten fjordårets julerester. Planer er allerede lagt for nye reiser ut i verden, og besøk til og av familie og venner.

Jobben min skal gi nye utfordringer og nye bekjente. Jeg gleder meg som du ser veldig til fremtiden!

Jepp! Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Uff..når jeg leste overskriften her var tankene mine inne på influensa med det samme, og jeg tenkte nei og nei, ikke Ida også!! Men det var jo ikke noe gøy å finne ut at du muligvis er allergisk for juletreet heller da.. Godt at det er få dager igjen nå. Har faktisk fått jula litt i halsen etter hvert. Kjempe skuffet over å ha vært syk mesteparten av julen etter å ha lagt så mye forarbeid ned i den. Så nå skal det bare bli godt å få den ut av huset og blir FRISK!

    TUSENE ganger TAKK for din fine hilsen og gode ord Ida, gjett om jeg setter pris på deg! Ønsker deg alt det beste for det nye året, og gleder meg til å bli enda mer kjent med deg:-))
    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Tittar innom for å ønskje deg og dine eit godt nytt år. :)
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~~Happy new year!~~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida