torsdag 22. april 2010

Selvkomponerte do-bilder...

Har gjort ferdig to bilder til lille-do... Det ene har tema "our new home", og det andres tema er " time to take a jurney". Dette er noe vi setter pris på begge to så jeg syns det passet for oss... Vi har bodd her i vårt nye hjem nå i ca ett og et halvt år, og digger å reise på eventyr:-) Så den nye do-vegg-pryden skal liksom gi en god følelse der man sitter å gjør sitt fornøndene... (altså skiter..hehe). Hvis man kan tyde det som står der da.. når man sitter ser man nemlig bildene gjennom speilet, og da har de jo en tendens til å bli speilvendt... hm.. Dette gidder jeg vel egentlig ikke å bekymre meg for!!







Her er de:


1 kommentar:

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida