mandag 12. april 2010

Poeten i meg pippler!!

4 kommentarer:

  1. Hei så fint sitat :):) Og masse sant i det :):) Jeg maler og maler..og får ikke til denne gøye bloggingen snufs..
    Men i dag skal jeg avslutte tidligere og regner med og kunne kose meg noen timer foran PC. Snadder.
    Du må ha en flott dag.
    Klem fra meg til deg :):)

    SvarSlett
  2. Ps føler jeg går glipp av masse her inne hihihihiihi....snålt :):)

    SvarSlett
  3. Du er jo en bloggemester! Nei, heng ikke med nebbet, jeg er skikkelig misunnlig på alt det flotte inne på siden din, men når alt kommer til alt... Det er DET VIRKELIGE LIVET som betyr noe! Det flotte båtprosjektet du er opptatt med for eksempel!!! Bare digg!!! :-)))))

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen på bloggen min i dag:-) Ja er det ikke bare en fornøyelse med vår. Og i tillegg er jeg så glad for å ha stiftet "nytt og hyggelig bekjentskap" her inne. Hadde jeg visst det var så trivelig her, skulle jeg startet for lenge siden. Blir så inspirert av både deg og andre!! Stormer til pc`en når mann og barn er dratt på skole og jobb om morran ha ha. Kos deg med våren og nyt livet NÅ!
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida