mandag 7. mars 2011

Fire ganger Bambi...

Da je gikk til jobben i dag fikk jeg øye på hele FIRE rådyr ute på isen! Selvfølgelig hadde jeg desverre ikke med meg noe kamera, men der og da hadde jeg mest lyst på en skikkelig rifle! Ja, det er sant! Ikke helt stuerent å blogge sånne drømmer muligens, hihi! Og jeg hadde nok IKKE brukt den, har aldri skutt på annet enn blink, men de dyrene SMAKER jo så digg da!!

Da jeg snakket med en annen på jobb fortalte hun at det ene dyret haltet. ENDA en god grunn til å nyte en deilig viltsteik spør du meg!
Jeg er visst blitt bortskjemt på alle Bambiene ute på isen her tror jeg...
 Her er han som ingen ville hatt på middagsbordet... Så med ham sier jeg bare god middag til dere alle der ute:-)

7 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Jeg har aldri smakt på Bambi..de er for søte, hehe..Men inviterer du, skal jeg komme, ok?? Hehe..
    Her har vi hatt hjemmelaga karbonader med sundt tilbehør...smakte igrunnen veldig godt om jeg kan si det selv ;-)

    Ha en flott kveld videre og klem fra meg

    SvarSlett
  2. hehe:)) Enig, vilt er utrolig godt kjøtt:)
    Ha en fi kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei Ida, fy fy og fy hi hi..nei det mente jeg ikke, fordi jeg elsker også å spise disse dyra, smaker himmelsk godt! Men det var sikkert et flott syn å se hele 4 stk. De er jo kjempe søte! Rart når man tenker på det. Jeg og mannen min snakket akkurat om kosedyr i går kveld. Hvordan butikkene bugner av alt fra bamser til slanger som kosedyr. Ja tenk til og med slanger..de er jo verdens ekleste dyr, men kreative sjeler får oss til å tro at slanger kan koses med i senga, fysj..;-)
    Kjekt du likte kjøkkenet, jeg er kjempe fornøyd selv. Minsten syns det er så stilig å sitte på barkrakkene og spise frokosten sin, og sitter alltid der sammen med en kamerat og tar en yogurt etter skolen.
    Ha en kos kveld Ida, og takk for dine koselige hilsner, ALLTID!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. he he...flirte godt jeg!
    Men de er et flott syn.
    Husk utstyret i morgen da..
    Klem

    SvarSlett
  5. He he...synes jeg ser deg labbe til jobb med rifle.... blir buret inne tenker jeg,før steika er i ovnen he he he
    Ha en fin ettermiddag ;);)
    Klemmer fra meg..

    SvarSlett
  6. Tuddelidu---tralalala---pang! Du er litt brutal, men praktisk:-) Tjhohi, og god ETTER-middag! Ruthe-klem:-)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida