tirsdag 16. mars 2010

Gjesterom 1

Koser meg litt med å male noen bilder... Er jo gøy å være litt kreativ, men selvfølgelig i det tempoet jeg seg har lyst.. Er ikke noe stress med andre ord! ;-) Her er bilder fra det ene gjesterommet der jeg har hengt et par av bildene mine. Prøver å holde bildene (foreløpig) i sort, grått, sølv og hvitt. Det store bildet over sengen er mitt aller første forsøk på å male noe som helst annet enn møbler... Holder meg langt unna å forsøke å male noe figurativt.. der kommer jeg nok sørgelig til kort, så "skomaker bli ved din lest" og det gjør jeg!

4 kommentarer:

  1. Synes bildene er kjempe fine,og så er de jo veldige tidløse :) Og er lett og plasere på nye plasser..siden du har valgt nøytrale farger :)Og det er jo en stor pluss :)

    SvarSlett
  2. Hihi, vurderte nå å ta dem stille av siden min før noen så bildene etter å ha sett hestebildet dit! Fnis!

    SvarSlett
  3. He he ...nei nei det må du ikke :) det som jeg elsker med kunst er at ingenting er likt. Og det er kun et orginalt bilde.. Og derfor kunst :) Likte bildene dine jeg :) har prøvd meg på slike bilder,men får det ikke til he he. Blir alltid så mye detaljer hos meg.Min mann sier alltid at jeg overdriver bildene ...så smak av kunst er jo like forskjellig som kunsten er bred.
    klem fra Renate

    SvarSlett
  4. Flotte bilder det der!
    De sarte fargene er såvakre;)) Klem!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida