fredag 26. mars 2010

Foreldrene våre i all deres ungdomlighet...

Mannen min begynte... Han fikk sine foreldres ungdomsbilder og rammet dem pent inn hos en rammemaker.
De ble jo fine da, og jeg måtte jo bare følge opp... men på MIN måte takk!!
Gravde fram et par gamle studentbilder tatt av mine foreldre, tok turen til... ikke en rammemaker, men selvfølgelig til -nille. Der fant jeg et par rammer som passet i stil til de han hade kjøpt, fant passende passepartou og reiste hjem.
 Hjemme tok jeg på meg rammemakerhatten min og rammet inn etter alle kunstens regler... til under 20 prosent av prisen han ga hos sin rammemaker!!!
Det får jo være måte på hva jeg gidder å spandere på dette ànegalleriet!
Men her er de ihvertfall, våre foreldre i sin vakre ungdom :

3 kommentarer:

  1. He he finner meg selv smilende bare jeg trykker inn på din blogg :) Og når siste nytt er lest sitter lattern helt nede i magen,og jeg tenker den jenta skriver godt :)
    Klem fra meg
    Ps jeg kan ikke se hvem av rammene som er hvem ;) Godt jobbet.

    SvarSlett
  2. Takk og takk fra meg:-) Men mannen min syns det var skuffende!! Hehe!

    SvarSlett
  3. Titter inn for å ønske GOD PÅSKE ! Klem!!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida