fredag 18. november 2011

Nytt på nytt...

Min nabovenninne og jeg fant på noe lurt... Vi skulle lure mennene vår litt, og ta dem med på noe gøy!! Så da startet planleggingen... 

Først av alt bestillte vi billetter til NYTT PÅ NYTT, så vi visste dagen vi skulle hold av, deretter måtte vi passe på at gutta ikke avtalte noe annet den dagen... Nabovenninnen min sendte meg en melding på moben som jeg leste opp for mannen min:
"Hei, vil dere være med på akevitt-smaking hos et vennepar av oss på torsdag den 17 november? PS. Ikke si noe til mannen min, for et skal være en overraskelse:-)"

Vi svarte selvfølgelig JA, og da var jo det i boks!

Så sendte jeg en melding til henne:
"Hei, vil dere være med på konjakk-kurs hos et vennepar av oss torsdag 17 november? PS. ikke si noe til mannen min, for det skal være en overraskelse:-)"

Hun leste den opp for sin mann, og de svarte selvfølgelig JA:-)

Fnis, fnis!!
Vi er noen ordentlig fnisedamer, så på onsdag så kokte vi isammen en gave til hver av gutta... I min manns gave var det bilde av deres vennepar, med snakkebobler av ymse slag med SKÅL!! Osv..  og en liten mini-flaske med Akevitt, og så var det tilsvarende i nabomannen sin gave, bare med bilde av vårt vennepar, og Konjakk istede...

Da vi satt oss i bilen latet vi som ingenting og gutta skravlet med hverandre i baksetet. Vi flirte godt av alt og ingenting der vi satt og kjørte, og lurte på når de egentlig skulle begynne å spørre... og først etter ca 4 mil begynnte spørsmålenen å titte fram... Hvor er det egentlig vi skal??? Da først var det på tide at de fikk de hver sin gave:-)

Absolutt vellykket!! De lo godt, og skjønte jo at de var blitt lurt..!

De visste faktisk ikke noe om hva de skulle før vi var der:-) Hehe!! Veldig gøy!! Og selvfølgelig en kjempeartig opplevelse for oss alle å oppleve Nytt på Nytt på nært hold...:-)

Uansett, en skikkelig flott kveld, med en tur på Restaurant Larsen (vår favoritt resteurant i Oslo,) etterpå. Råkoste oss!!  


6 kommentarer:

  1. Hihi, så lure dere var! Må ha vært artig å se det live. Ukens favoritt :)
    En helg vi var i Oslo satt plutselig Knut Nerum noen bord bortenfor oss i sene nattetimer. Stor fan som jeg er måtte jeg jo hilse. Mannen og en annen var nervøs for om jeg skulle gå å sette meg å dumme meg loddrett ut, men det gjorde jeg selvfølgelig (?) ikke. Tok han bare pent i handa. sa programmet var en fryd og ønsket fin kveld videre :))
    Klem og god helg :)

    SvarSlett
  2. De er alle tre mine favoritter:-)Gøy å hilse på ham da!

    SvarSlett
  3. Snakk om kreative damer, høyrdest ut som de fekk ein utruleg flott kveld. :)

    SvarSlett
  4. Noe så festelig!
    Menn er jo litt lettlurte!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig overraskelse dere laget i stand! Jeg har tenkt på å skaffe pappa billett til Beat-for-Beat, for han er storfan! Men hysj, ikke si det;-) Mange koselige innlegg her, som alltid! Ruthe:)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida