mandag 24. januar 2011

Award fra Hverdagslivet...

Anne Karins blogg Hverdagslivet er en superkoselig blogg som det alltid er hyggelig å følge. Her finnes gode råd om hud og hår og andre hverdagslige ting:-) Jeg har vært så heldig å følge den fra starten av.

Og i dag fikk jeg en Award fra henne:-) Føler ikke helt jeg fortjener den etter min siste bloggtørke som har vært litt til og fra nå siden nyttår...

Men uansett... TUSEN TAKK, ANNE KARIN!!


Det følger som kjent med forpliktelser til Awarder! Her er de:

Tre ting jeg liker:
* REISER! Elsker å bese meg rundt i verden! Vi forsøker å prioritere nye steder å besøke framfor steder vi alt har vært...

* Å være LITT "kunstnerisk"... Har ikke så enormt stor tålmodighet, så jeg liker å gjøre forskjellige ting! Litt male, litt støpe lys, litt lage kort, og litt pynte negler og litt andre ting... Heldigvis har jeg LOFTET MITT der jeg kan utfolde meg:-)

* Og til slutt må jeg jo si at ingenting er gøy alene!!! Derfor må jo GODT SELSKAP være med her!

Så vil jeg gjerne gi awarden videre til tre andre som fortjener en påskjønnelse...
Disse er:

Fargeheimen http://fargeheimen.blogspot.com/ En fargerik, sjarmerende blogg!

Renates blogg http://frudyreparkdirektr.blogspot.com/ Om dyr, kunst og mennesker i en herlig blanding:-)

Havfruens blogg http://majorogmeg.blogspot.com/ med flotte bilder og en kul hund!


Så herved er Awarden sendt videre!

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for Award, så snilt gjort av deg. :)

    Ha ein fin kveld.

    Klem frå Grete

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du ønsker å gi Awarden videre til meg:) Jeg har valgt å ha en awardfri blogg men gjemmer den i mitt hjerte:)
    Ha en kjempefin kveld, klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award :)
    Så mange fine bilder du viser i bloggen din- blir aldri lei av å se vakre naturbilder :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Gratulerer med utmerkelsen, den var jo fortjent!!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  5. Tusen takk søte du ;)
    Så koselig ;)
    Blir like rørt hver gang en award sjenkes meg... Føler jeg bare vaser inne på bloggen min om dagen i en kombinasjon av bloggtørke og kunstTØRKE ha ha ha :)
    Godt jeg blir belønnet for slikt,så gir det en ekstra spark til og komme i gang igjen ;)
    Mange klemmer fra meg ;)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida