mandag 27. september 2010

Terrassen skrider sakte frem...

Herregud så lei jeg er... Terrassen er ENDA IKKE FERDIG!!!! Nå er det de to siste trinnene i trappen som gjenstår... Vi har hatt snekkere her fram og tilbake, og føler oss som de mest kresene kundene i verden sånn som vi klager, men alvorlig talt... Hvor vanskelig skal det være å lage en forbaska utetrapp!!! Snakk om langvarig prosjekt! Men terrassen har jo blitt fin da! Og øvre del av trappen... Snasen!!!

Men først et før bilde... (ja, vi har jo fjernet gjerdet her alt da, men det gir uansett ett intrykk av forandringen...)


Så er det på tide med noen etter-bilder...


Og en del detaljer er på plass også... Vinduskarmer ute med plass til te-lys og litt pynt.... og glass som er opalfarget... vi ble anbefalt å ikke velge frostet glass da et hvert fingermerke syns på det...


Planten er en luftplante, da jeg satser på at det er nok fuktighet i været ute til å anne den... er ikke noen grønnfingret person selv akkurat, og liker absolutt IKKE silkeblomster eller (gud forby) plast...


Glassgjerdet rundt deler av terrassen var viktig... vi ønsket jo oss å se mest mulig av den vakre utsikten vår, samtidig som det ga et litt moderne preg over huset som hadde litt vel mye hytteaktig tidligere...


Avsluttningen er avrundet...
Og nå venter vi altså på en bedre løsning på de nederste trappetrinnene...
Men det får jeg vel blogge litt mer om når de er klare tenker jeg! Ha en fin dag:-)

2 kommentarer:

  1. Fy søren så fint det ble!!!
    Lekkert!
    Ha en fin uke! Klem!

    SvarSlett
  2. WOW så bra det ble!! God ide med gjennomsiktig rekkverk:) Jeg er imponert! Tenk så deilig dette blir neste sommer!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida