mandag 16. august 2010

Tær og negler

I statene er det bøttevis av neglstudioer... Praktisk talt på hvert gatehjørne! Jeg var innom et par og fikk stelt både føttene og fingernegler... DEILIG! Skikkelig luksus til en kurant pris. Det var ikke bare å klaske på noe negllakk nei.. her snakker vi massasjestol til ryggen og grundig massasje av legger, føtter og lanker... etter et fotbad og peelingkrem, etterfulgt av en deilig krem. Deretter nerglforsterker og to lag negllakk. Så et høflig spørsmål;
-Vil du ha "nail-art"? 
Hva er nå det, tenkte jeg...?
Så da takket jeg jo ja til det...
Så pyntet de storetærne mine med blomster før en avsluttende overlakk...
 Dette er jo gøy!
Har nå kjøpt noen "Nail-art" neglelakker og skal skjemme bort venninner :-)  Loftet mitt er jo lekeplassen min og kan brukes til så mangt!

4 kommentarer:

  1. Åh, dette høyrdest deiligt ut.

    Eg pleier å spandere på meg ein time i mnd hjå fotpleier. Når eg er ferdig der, så er beina mine mjuke som små babyføtter. :)

    Ha ein fin kveld vidare.

    SvarSlett
  2. Dette så spennende ut, men det er nok ikke noe for meg!
    Kreativt ! Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  3. Oi!! Dette så sprekt og tøfft ut, sånn vil jeg også ha! Tror jeg må søke internett rundt nå for å finne noe som ligner.. Kjempe fint!

    Takk for den koselige hilsen hos meg. Installerte et program som laget krøll for meg, og etter at jeg fant ut av problemet og slettet programmet, håper jeg det er i orden nå:-))

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. Åååå så deilig dette hørtes ut...det er lenge siden mine føtter har vært hos fotpleieren nå. Lurer på om ikke jeg skal få bestilt meg en time denne uka,det hadde vært digg før helgen :)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida