fredag 28. mai 2010

Grattis med mannen min!

I dag er det bursdagen til mannen min, og jeg koser meg med å lage overraskelse til ham! JEG syns der er festelig å ha en liten skattejaktquiz, mulig han ikke er av den oppfattning, men det blir nok gøy skal han få se! :-) Han kikker ikke på bloggen min, så her er moroa:

Han får et kort med en personlig hilsen som avslutter med:

...men du må ut å lete
start under ditt...

Hans SETE selvfølgelig, der er det en ny ledetråd:

Må lykken gro
som gresset bak...

Så får han tusle seg inn på lilledo, der venter en ny lapp bak do:

Mykje lys og mykje varme.
Ikke le,
jeg snakker om...!

Ute i vedskjulet er en lapp om en overraskelse på søndag. Jeg kan ikke røpe den her, men det blir nok gøy! Lappen fortsetter:

Se opp
der er en...

Oppå lampen har jeg satt en kopp med den siste ledetrådlappen. Den lyder:

Se under annen etasje
gaven er i din ...

Håpet er at han skal fatte at det er i GARASJEN den er gjemt... Han har nok lukta lunta uansett, for han har jo ikke fått lov å gå inn dit heller! Hehe!

Der er gaven... Jeg kan jo røpe det her... en gassgrill! På kortet på den har jeg avsluttet med:

...Jeg ordner salaten
og du
GRILLMATEN!

Kanskje ikke helt hva han ønsket seg, men vi trenger det jo!

Jeg gleder meg til kvelden og jaktquiz!

3 kommentarer:

  1. Dette blir jo kjempe spennende for han :)
    Artig påfunn :):)
    Ha en toppers feiring :)
    Klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  2. Så kreativt påfunn!! Ser jo helt topp ut:-))

    Og du.... GRATULERE MED MANNEN!!!

    Ha en flott feiring og nydelig helg.

    Stor klem

    SvarSlett
  3. For en kreativ fødselsdag! Kjempemoro!!
    Gratulerer med mannen litt forsinket! Ha en fin mandag ;) Klem fra bestemor!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida