mandag 25. januar 2010

Syden-natt

Våknet en natt
Av at jeg skvatt



Det virkelig kilte
Som noe pilte


Over halsen min
Som en fjær så fin


Var nok bare en drøm
Trenger mer søvn



Der var det på ny!
Jeg hylte ”Å FY”!



Og spratt så opp
Tente lys i samme hopp



Rev teppet av i en fart
Og ristet det skikkelig hardt!


På låret mitt var det noe som satt
Det var en diger kakkerlakk!!!!


En diger en som satt og lurte
Jeg smalt til den så det suste!


Der lå den nedenfor min seng
Og jeg som sto der oppi den!


Da er det godt å ha en prins
Det er jammen godt at sånne fins!


Han lånte en av mine sko
og kakkerlakken skikkelig slo!


Den som var så stor og flott
Som hans egen tommeltott!



Huff...

Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida