torsdag 12. november 2009

Hei på deg!

En liten oppfordring til de som er innom bloggen min!! Er hyggelig for meg at noen er innom og titter litt her, men for at jeg skal få vite at noen faktisk gidder å kikke innom trenger jeg en liten tilbakemelding! Huk av i spørsmålsfeltet "Hvem er du" på høyre side. Helst HVER gang du er innom... Og skriv gjerne i kommentarfeltet under innleggene. Eller ihvertfall huk av hva du syns om innlegget... Om det er noen du syns er fine da! Burde kanskje sette en av dem til "Ræva"...?? Og en annen til "uintressant"...?? Tror nesten jeg skal det... Kanskje noen gidder å huke av da?

2 kommentarer:

  1. Næmen, Ida da. Er du vonbroten?, du har en veldig fin side, fornøyd nå?. Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Me e ikkje vonbroten lengre nå!!! Har vore nokre innom siå mi!!! Jippiii!! Dette skal feires med rødvin i kveld;-) God helg!

    SvarSlett

Hei! Hyggelig at du har lyst til å skrive noe til meg! Har du egen blogg vil jeg gjerne besøke den og! Hilsen Ida